Fatescribe Roh-Kalo

Egyszer, mikor az írnok gondjaira bízták Korthia megszámlálhatatlan titkait a Mawswornok elkapták Roh-Kalot, és a Jailer akaratához láncolták. A Torgashból származó új erővel új jövőt hirdet a Shadowlandsnek.

El kell, hogy szomorítsalak titeket, ez nem egy olyan boss, amelyet LFR-en le fogtok ütni. Ha pug raidre mentek, akkor talán a későbbi, curvet kérő csapatokkal le fog menni, vagy pár óra szenvedés és taktika magyarázás után normos csapatokban. Ettől függetlenül sok szerencsét kívánok.


Alapvető dolgok amikre mindenkinek figyelnie kell


1. Fázis (100% - 40%)

  • Fated Conjuction: Ez a boss legveszélyesebb képessége, amire nagyon oda kell figyelni. Amikor ezt a képességét használja a terem szélén fekete fény jelenik meg, amiből pár másodperc után egy termet végigszelő fekete csík keletkezik. Ebbe semmiképp ne állj bele, az a legbiztonságosabb, ha felvillanó fekete fény mellett megállsz. Ha nem halsz bele, akkor kapsz egy 1 perces debuffot, ami miatt 50%-kal kevesebbet tudsz sebezni.

  • Call of Eternity: Feljelöl pár játékost a bosst, akik körül egy hatalmas kör jelenik meg, amivel ki kell menniük a társaiktól, mert 20 yardon belül sebez. A healereknek nem árt egy kis extra figyelmet fordítani a debuffos emberekre.

  • Shade of Destiny: Prioban öld. Amikor meghal fuss el tőle, ha leidézné a kis addjait, akkor azokat szakítsd, vagy stunnold, ha tudod.
Átmeneti fázis (70% és 40%)

Ebben a fázisban a boss a terem közepén fog lebegni, 99%-kal kevesebb sebzést kap, ezért felesleges ütni őt. Koncentráljatok a mechanikára, és az addokra.

A terem padlóján 6 kör található. Átmeneti fázisban ezeken a padlókon van egy rúna, és egy kijelölt hely, ahova el kell tolni a kört, hogy a rúna odaérjen. Ha a rúnán páratlan számú játékos áll, akkor a kör az óramutató járásával megegyező irányba indul el, ha páros számú játékos áll rajta, akkor az óramutató járásával ellenkező irányba indul el a kör. Fontos, hogy minderre 40 másodperc van. A kisebb köröknél nem húzós, de az 5. és 6. körnél nagyon gyorsan el kell dönteni, hogy merre kell forgatni a kört, hogy időben odaérjen a rúna a kijelölt helyre.

Normon érdemes lehet kijelölni embereket erre a feladatra. Érdemes rangedeket megbízni a távolabbi körök kezelésével, így nem esik ki dps az addoknál. Inkább huntereket, vagy mageket érdemes megbízni az utolsó körök kezelésével.

Ha ellentétes irányba kell irányítani a kört, akkor azt jelezd voicen, vagy írj rá macrot, mert kelleni fog egy második ember is, aki a rúnára áll.

Ha nem sikerül 40 másodperc alatt letudni a rúnákat, akkor sajnos wipe. 
  • Fatespawn Monstrosity: Ezt az addot össze kell szednie a tankoknak. Prio target, mert minél tovább élnek, annál erősebbé válnak. Egy képessége van, a Despair, amit meg kell szakítani. Ez egy hosszabb kaszt, érdemes a végén szakítani, mert addig sem csinál semmit.

  • Fate Fragments: A teremben véletlenszerűen jönni-menni fognak kis, lebegő gömbök. Ezeket kerüld ki, mert sebeznek, és lelassítanak. Ha te irányítod az egyik kör mozgását, akkor nagyon figyelj ezekre a gömbökre, véletlenül se menj bele.

2. Fázis (40%)

Az igazi szivatás itt kezdődik. Ez a fázis egészen konkrétan az első fázis és az átmeneti fázis egyszerre. Ebben a fázisban is kezelni kell a köröket, kerülni kell a gömböket, de közben kiszaladni a debuffokkal, és elkerülni a fekete csíkokat.

  • Extemporaneous Fate: Ez a képessége annyit tud, hogy ebben a fázisban ha nincsenek a rúnák 30 másodperc alatt a helyükre mozgatva, akkor vége a combatnak. Wipe.

Tank és healer dolgok

  • Invoke Destiny: A target kap egy debuffot, amivel minél messzebbre kell mennie a raidtől. Ekkor a másik tanknak át kell vennie a bosst, a debuffosnak pedig elszaladni. (1. és 2. fázis)
    • Shade of Destiny: Amikor felrobbant a debuff, megidéződik azon a ponton egy Shade, ami elkezdi fixatelni a tankot. Amikor leidéződik ő a prio target, mivel a tank 75%-kal több sebzést kap, és ha elkapja, vagy feltöltődik az energiája, akkor további kis addokat idéz meg.
  • Diviner's Probe: Amikor új targetje lesz a bossnak elkezd rajta stackelni egy ilyen debuffot. Amikor áttauntolja a másik tank, akkor ezekkel a stackekkel őt fogja sebezni. Erre érdemes a healereknek is figyelni. (1. és 2. fázis)

A bloodlustot, time warpot, heroismot érdemes a 2. fázisra megtartani, és a cdket is úgy használni, hogy visszajöjjenek erre a fázisra. Azért érdemes, mert nagyon sok dologra kell figyelni, és jobb lerövidíteni az egészet. 

Heroic

  • Echo of Eternity: Heroicon aki megkapja a Call of Eternity nevű debuffot muszáj a terem szélére mozogni, mert miután lejárt a debuff lerak egy kis pöttyöt, ami szintén felrobban, és 20 yardon belül sebez. Menj ki belőle.

  • Runic Affinity: Az átmeneti fázisban csak azok a játékosok mozgathatják a köröket akiket kijelöl a boss. Ha megkapod a debuffot, akkor ha tetszik, ha nem, menned kell köröket mozgatni.

Mythic

  • Grim Portent: Mythicen a boss kiválaszt pár játékost akinek a lelkét a körökön levő rúnákhoz köt. Ennek a játékosnak oda kell állnia a rúnához pár másodpercen belül, különben a rúna felrobban, és megöli a raidet. Ha a kiválasztott eléri a rúnát, akkor csak egy nagyobb, de elviselhető aoe sebzést okoz. (1. fázis)

  • Fate Fragments: Aki megkapja a Call of Eternity nevű debuffot, az amikor lerobban róla a debuff kis gömböket fog maga körül hagyni, amik elindulnak a teremben. Ezeket a köröket ki kell kerülni, mert sebeznek, és lassítanak.

  • Exposed Threads of Fate: Mythicen minden kör rúnájából egy pókháló fog a központba menni. Ehhez a pókhálóhoz nem szabad hozzáérni, különben sebeznek.
A második fázisban mindhárom itt leírt újítás jelen lesz, egyszerre.

Fatescribe Roh-Kalo Fatescribe Roh-Kalo Reviewed by Meli on 7:24 Rating: 5

Nincsenek megjegyzések