Remnant of Ner'zhul
Az első Lich King, Ner'zhul, aki hivatott volt a Jailer uralmát hirdetni Azerothon méltatlannak bizonyult mestere szemében. Az utolsó maradványai a bukott ork lelkének az árnyékok közé burkolózott, hogy az ítélet szerint az örökkévalóságig szenvedjen bukása miatt. Bárki, aki keresztezni meri útját, az osztozni fog vele a szenvedésben.
Alapvető dolgok amikre mindenkinek figyelnie kell
- Orb of Eternal Torment: A legfontosabb része a fightnak az-az orbok kezelése. Amikor megidéződik az orb, akkor a tanknak az orb felé kell irányítania a bosst, hogy a Suffering nevű képességével leszedje a pajzsot róla. Ha a pajzs lekerült, az orb a prio target, mert folyamatos sebzést okoz, ami nem egészséges. Miután "meghalt" az orb, valakinek fel kell vennie, és a platform széléhez mennie, hogy ledobja. Meg fog jelenni egy gomb, amivel le tudod dobni. Az orb lassít, és gyengít, ezért javasolt olyan játékosnak vinnie aki gyorsan tud mozogni. Például: druid, demon hunter
- Malevolence: Ez egy olyan debuff, ami koordinációt igényel. A karaktereken 21 másodpercig van a debuff, ami ha lejár, vagy ha lecleanselik, akkor minden karaktert ellök. Úgy kell helyezkedni, hogy se azt, akin a debuff van, se a raid többi tagját ne lökje le a debuff. Nem szabad össze-vissza szedegetni, és jól kell helyezkedni.
- Shatter: Ez a képesség három alkalommal fog előfordulni: 80%, 60% és 30%-nál. Ekkor a boss armorjának egy része elpusztul, ami aoe sebzést okoz.
- Aura of Spite: Az első armorjának elpusztulása után "aktiválódik" ez a képessége. A platformon mindenfelé forgó kis körök jelennek meg, amiket ha nem kerülsz ki sebződsz, és silenceszel téged.
- Grasp of Malice: Az Aura of Spitehoz hasonlóan forgó körök jelennek meg három vonalban a boss irányából a platform széléig. Ezt könnyebb kikerülni, mert a körök előtt három fekete csík mutatja, hogy melyik irányokba "lő" a boss. Ezek könnyen lelökhetnek.
Tank és heal dolgok
Nos a healereknek ezúttal elég könnyű dolguk van, a cleanselésen kívül nincs fontosabb mechanika amire figyelniük kell.
- Suffering: Amikor a boss eléri a 100 energiát, akkor a targetje felé fog lőni. Mindenkit sebez aki előtte áll. Fontos, hogy amikor aktív orb van, akkor arra kell fordítani. Miután az egyik tank megkapta a vele járó debuffot a másik tanknak át kell vennie a bosst.
Bloodlust, time warp, heroism kény/kedv szerint tolható, bár szerintem érdemesebb az első armor elpusztulása után (80%) használni, amikor egyre mozgalmasabbá válik a fight.
Heroic
- Lingering Malevolence: A Malevolence debuff ledispellezése után egy tócsa keletkezik, amelyet a nagy sebzése miatt érdemes minél távolabb vinni a raidtől, és kikerülni.
Mythic
- Shatter: Mythicen annyi változás történik, hogy az összetört armor darab a földre esik, és duplikálja a boss egy adott képességét.
- Helm of Suffering: 80%-on leesik a földre, és a boss összes Suffering kasztját duplikálni fogja. Ennek a túlvészelése nagyon gyors tauntolást követel a tankoktól.
- Gauntlet of Malice: 60%-on leesik a földre, és a boss összes Grasp of Malice kasztját duplukálni fogja. Ez összesen 6 fekete csíkot jelent egy kaszt után.
- Rattlecage of Agony: 30%-on leesik a földre, és a boss összes Malevolence debuffját duplikálni fogja. Ennek a túlvészelése gyors és pontos koordinációt igényel.
Mythicen megéri megtartani a bloodlustot, time warpot, heroismot és a nagyobb cdket az utolsó 30%-ra, hogy minél kevesebbszer kelljen megcsinálni a dupla debuffos részt.
Remnant of Ner'zhul
Reviewed by Meli
on
12:43
Rating:
Nincsenek megjegyzések